Nastavitve piškotkov

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji nakupovanja v spletni trgovini THS d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Obravnavajo delovanje spletne prodajalne THS d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Opredelitev pojmov 

ponudnik je THS d.o.o., Zagrebška cesta 28, 2000 Maribor, Slovenija,

uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini,

spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
 

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki si ga sam določi.  Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
 

Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena in popusti),

z nakazilom na račun ponudnika THS d.o.o. po ponudbi/predračunu (velja spletna cena in popusti),

z eno izmed plačilnih kartic ob prevzemu (velja spletna cena in popusti),
 

Cene

Vse cene so izražene v Evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu  Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Postopek nakupa

Od trenutka, ko kupec odda naročilo, se postopek potrditve in dobave naročenega blaga izvede v treh korakih.

 

1. Naročilo sprejeto

Po uspešni oddaji naročila kupec prejme po elektronski pošti ali SMS-u obvestilo, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupec lahko vselej dostopa do podatkov o stanju in vsebini naročila na spletni strani ponudnika www.ths.si/trgovina v zavihku Moj račun.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik ga pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in  ga potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje  podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik  nima na zalogi v lastnem skladišču,  je vezan na dobavne roke s strani svojega dobavitelja, zato so tudi kupčevi dobavni roki odvisni od te tretje osebe.

Prek elektronske pošte ali SMS-a  ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.  V primeru, da je dobavna doba izjemno dolga in kupec ne more čakati, lahko to sporoči ponudniku, ki  bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že nakazana sredstva. Ponudnik pri tem ne prevzema nobene odgovornosti za  škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.

3. Naročilo poslano in zaključeno

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti  ali SMS-u obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen tudi o roku in načinu dostave.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 8 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe. Kupec mora nato blago vrniti  podjetju v 5 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Več si lahko preberete na povezavi  Vračilo blaga.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.


Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, s Slovensko železnico ter dostavno pošto GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Obrazec za vračilo artiklov si kupec lahko natisne v Moj račun s klikom na 'Moja naročila' za želeno naročilo. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice.

Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
 
Stroški dostave se obračunajo po sledečih kriterijih:

- brezplačna dostava pri nakupu nad 500 €,

- od 4,00 € do 21,80 € brez ddv za vsa naročila pri nakupu do 499,99 €.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. 

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika (prodajalca). Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku (prodajalcu), vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu in kupec z vračilom nima dodatnih stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našim sodelavcem na telefonski številki 02/ 462 4810 ali pošljete zahtevo na  e-naslov info@ths.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen. 
 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

 
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov,  je potrebno vse fotografije upoštevati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
 
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s kupcem, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani pri registriranih članih: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav lahko kupec odda svojo pritožbo ali mnenje oddelku za reševanje reklamacij preko e-poštnega naslova info@ths.si .
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Glede na navedeno ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo  zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik  prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ferroli
IDM
Jotul
Junkers
Panasonic
Radson
Rehau
Weishaupt